Ewa Tęczak

Ewa Tęczak specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko pojętym obszarem komunikacji marketingowej i promocji.

Ewa jest absolwentką Podyplomowych Studiów Nowoczesnej promocji w Zakładzie Wartości Klienta Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Wydziału Politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Posiada certyfikat zarzadzania projektami w metodyce PRINCE2. Ukończyła również szereg szkoleń i kursów związanych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w kampaniach reklamowych i działaniach PR.

Doświadczenie na rynku nieruchomości zdobyła dzięki pracy w deweloperskiej Grupie Kapitałowej WIKANA, gdzie była odpowiedzialna za koordynację całości działań związanych z marketingiem produktowym i wizerunkowym inwestycji mieszkaniowych i komercyjnych, oraz Public Relations i Investor Relations WIKANA SA. Przez 1,5 roku kierowała także projektami 360⁰ w agencji full service FAST CUT GROUP obsługując takich klientów jak BOSCH, Astellas Pharma, LEKAM, ORE (przy MEN) czy eRecruitment Solutions z Grupy Pracuj.

W latach 2015-2018 związana była z firmą doradczą REAS, która z dniem 1 grudnia 2018 r. stała się częścią JLL. W tym czasie koordynowała realizację zadań z obszaru marketingu i promocji marki własnej, business developmet, a także brała udział w szeregu projektów doradczych m.in. dla firm Echo Investment, Budimex Nieruchomości, Henniger Investment, Asbud, BBI Development, Green Development i dla PZFD.