Jak skutecznie sprzedawać mieszkania w czasie gorszej koniunktury?

11 marzec 2019

Rok 2018, mimo nieco gorszych wyników sprzedaży, polska branża nieruchomości mieszkaniowych wciąż może zaliczyć do bardzo udanych. Mieszkania sprzedawały się jak świeże bułeczki, a deweloperzy – mimo dużych trudności w uruchamianiu nowych projektów - utrzymali ofertę na stabilnym poziomie. Jednak podobnie jak w przypadku wszystkich innych sektorów gospodarki, rynek mieszkaniowy stoi przed widmem spowolnienia wynikającym z cyklu koniunkturalnego. Już dziś eksperci uczulają na potrzebę przygotowania się do tej fazy. Pierwszą zapewne powinna być zmiana strategii promocji i sprzedaży własnych produktów.

Jak najlepiej przygotować nową strategię marketingową? Gdzie szukać kanałów dystrybucji i jakie narzędzia wykorzystać, by nie wpaść w spiralę rosnących wydatków? Odpowiedzi na te pytania będzie można uzyskać podczas premierowej edycji konferencji FIRE – Real Estate Marketing Forum, którą firma Nowy Adres S.A. organizuje 8 i 9 kwietnia w warszawskim hotelu Westin. Podczas FIRE zaproszeni goście opowiedzą o preferencjach klientów - zarówno na rynku mieszkaniowym, jak i komercyjnym. Uczestnicy będą mogli również zaznajomić się z najnowszymi trendami i narzędziami marketingowymi oraz posłuchać o skuteczności kanałów reklamowych obecnie wykorzystywanych w branży nieruchomości.

Wydarzenie otworzy Marcin Maj, ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji, analityk trendów społecznych i zachowań konsumenckich, strateg, doradca biznesowy.

W panelach dyskusyjnych wezmą również udział eksperci REAS | JLL Residential Advisory:

  • Ewa Tęczak, Manager ds. Marketingu i Komunikacji Działu Mieszkaniowego
  • Katarzyna Kuniewicz, Dyrektor Działu Badań Rynku Mieszkaniowego
  • Maximilian Mendel, Dyrektor Działu Inwestycji Mieszkaniowych

W części dedykowanej projektom komercyjnym o customer journey na rynku biurowym opowie Łukasz Mazurczak, dyrektor Działu Zarządzania Powierzchnią Biurową, JLL. 

Dla klientów i partnerów biznesowych REAS | JLL organizatorzy przygotowali 10% zniżki od ceny podanej na stronie www.