Marketing i sprzedaż

W zależności od etapu realizacji projektu mieszkaniowego oraz aktualnych potrzeb klienta REAS | JLL oferuje następujące usługi

  • Kompleksowa strategia produktu i jego komercjalizacji: REAS | JLL  zintegruje wszystkie elementy  marketingu mix – zapewni optymalne połączenie produktu i ceny, z odpowiednią promocją i sprzedażą w oparciu o zrozumienie grup docelowych oraz sytuacji rynkowej. 
  • Audyt marketingu i sprzedaży projektu mieszkaniowego: W wielu inwestycjach wyniki sprzedaży można w znaczący sposób poprawić dzięki stosunkowo niewielkim zmianom w komunikacji marketingowej oraz dobremu przygotowaniu zespołu i biura sprzedaży.
  • Zarządzanie marketingiem i sprzedażą: Alternatywą dla tworzenia własnego pionu marketingu i sprzedaży jest zatrudnienie zewnętrznego zespołu doświadczonych specjalistów, którzy efektywnie pokierują tym procesem. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze niezbędne na dobór odpowiednich pracowników, ich wyszkolenie czy budowę zespołu.

Wybrani klienci

Najnowsze komentarze

Łódź – gwiazda rynku deweloperskiego 2018 r.
6 luty 2019
Agnieszka Mikulska

Rok 2018 na rynku mieszkaniowym – thriller z happy endem
22 styczeń 2019
Katarzyna Kuniewicz