Cenniki i strategie cenowe

Dekompozycja cen w projekcie mieszkaniowym to ważny element strategii marketingowej i skutecznego wdrażania procesu sprzedaży mieszkań. REAS opracowuje strategie cenowe i cenniki mieszkań z uwzględnieniem pozycjonowania cenowego wobec konkurencji, zaawansowania procesu budowy czy prognozowanych trendów rynkowych.

Standardowy cennik obejmuje:

  • Analiza VFM - jej celem jest ocena projektów konkurencyjnych lub referencyjnych, służąca wyznaczeniu rynkowego poziomu cen z uwzględnieniem jakości i ceny projektów konkurencyjnych oraz określeniu pozycji konkurencyjnej inwestycji.
  • Przegląd projektu - ocena i komentarz do poszczególnych typów mieszkań.
  • Cennik mieszkań - przygotowany na bazie metodologii REAS i oparty o zindywidualizowaną ocenę lokali mieszkalnych, uwzględniający lokalizację w strukturze budynku, funkcjonalność rzutu, wielkość, prywatność oraz inne elementy mogące mieć wpływ na wartość inwestycji z punktu widzenia nabywców.
  • Określenie harmonogramu promocji cenowych i ich zastosowania w okresie sprzedaży projektu.
  • Prognoza tempa sprzedaży mieszkań. Zestawienie struktury przychodów ze sprzedaży mieszkań.

Wybrani klienci