Monitoring konkurencji

Skuteczna sprzedaż nie jest możliwa bez dobrej analizy konkurencji. Zespół Badań i Analiz Rynku opracowuje kwartalne raporty nt. poziomu cen, tempa sprzedaży oraz podejmowanych działań marketingowo-sprzedażowych w projektach konkurencyjnych dla inwestycji Klienta. 

Dla każdego analizowanego projektu w raporcie znajdą się następujące dane:

  • Liczba mieszkań w ofercie na koniec kwartału wg liczby pokoi;
  • Kwartalne tempo sprzedaży;
  • Ceny minimalne, maksymalne i średnie m² (ofertowe) mieszkań na koniec kwartału;
  • Ceny minimalne, maksymalne i średnie całkowite (ofertowe) mieszkań na koniec kwartału;
  • Informacja o promocjach i rabatach stosowanych przez dewelopera;

Raporty obejmują również krótkie podsumowanie sytuacji na lokalnym rynku mieszkaniowym obejmujące następujące dane:

  • Liczba mieszkań, na których budowę wydano pozwolenia, rozpoczęte i oddane;
  • Mieszkania sprzedane, wprowadzone i znajdujące się w ofercie rynkowej;
  • Status sprzedaży mieszkań planowanych do oddania;
  • Mapa inwestycji mieszkaniowych oferowanych(oferta na koniec kwartału);
  • Przeciętne ceny ofertowe mieszkań (PLN/m²) na rynku;
  • Dziesięciu największych deweloperów według liczby mieszkań oddanych i planowanych do oddania.

Wybrani klienci